Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 17 september 2010

Det här är fröken Eternell. Hon behagade hälsa på i trädgården i somras och försatte ett hörn i trädgården i ett rosa skimmer. Den skulle passa i mineden.blogspot.com :s rosa samling, kanske :). Av någon anledning tänker jag på mineden när jag ser den här bilden.
Jag minns att mamma hade eterneller också, förstod inte först alls varför hon ville ha dem, vad var så speciellt med dem? Men sen blev de ju till en bukett som höll hela vintern :). Visserligen samlade de damm också, men det är en annan sak.

Nu hade jag inte sått så mycket eterneller, och de borde ju då ha plockats i tid, när de var som störst. De slöt sig ju när det var mulet också. Men så var inte tanken att plocka in en dammsamlande bukett heller. Jag tyckte om att se dem där i deras hörn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar