Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 18 september 2010

Jag borde söka fram mer hästbilder... det är ju ändå det som jag mest tänker på nu... jag menar, samtidigt som det blir alltmer hästligt i mitt sinne så blir det ju också alltmer höstligt ute, i trädgården osv... Inte så mycket att göra åt det. Fast visst är ringblommorna fina än. På sin trästege uppefter tegelväggen...

Men idag var jag på ridtur. Jag hade ju nackont igår, och tyckte allt var usligt. Idag efter ridturen och tillhörande ryktning märkte jag att jag inte längre var styv i nacken. Det ligger nog på lur, men värmen och uppmjukningen i samband med stallsbesöket gjorde gott. Mera sånt jobb så hålls kroppen iform!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar