Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 15 oktober 2019

Photoshoot heter det visst... ;)...

... när man sätter upp fler foton i inlägget...



Ja, jag vet att det ska vara fler för att kallas photoshoot och dessutom är det inga perfekta bilder heller, och innehållet... tja...
... en skönhet, eller några egentligen.
Jag krattade lite löv, sådär bara för att få frisk luft och röra på mig lite, och såg de här små frusna blåklockorna mitt bland de färgstarka löven under äppelträden.
När man tittar närmare på de här blåklockorna ser de verkligen frusna ut.
Det har ju varit runt 5 minusgrader ett par nätter nu.
Ändå orkar de lysa precis så blått som bara blåklockor kan.
Undrar om de knoppar som finns också ännu orkar slå ut, eller om de har frusit till som de är.
Jag iddes inte räfsa där blåklockorna stod.
Det var inte nödvändigt.
De får ha lite löv runt fötterna om det värmer åtminstone lite.

Ja, vad annat ska  man säga en höstkväll med regnvått ute och knappa 3,3 plusgrader längs husväggen?

Kan man säga, att snart är det vår igen? :)
Ha det gott, dra på er varma sockor och en skön tröja så ni inte fryser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar