Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 28 september 2017

Mönster till hösttröja...

... finns längs vägen när man kör till och från jobbet...
Här ovan är det en datoriserad version eftersom jag inte sitter med telefon/kamera i handen när jag kör... (Kunde kanske överföras till rutpapper så blir det ett mönster att sticka efter... hu, va jobbigt med alla färgbyten...)

Jag vet, man kan stanna och fota, det har jag ofta gjort, men nu just kör jag den krokigare skogsvägen och då vet man aldrig när det kommer nån runt hörnet som kanske inte gillar att det plötsligt står en bil vid vägkanten, så blir de överrumplade, slirar till i gruset och...
Nåja, men det känns inte lika bra att stanna och fota längs den krokiga vägen som efter vägen med många raksträckor.
Undrar vilken väg jag tar idag?

Men vackert vackert.
Och snart är det borta.
Förr än man tror, eller lika plötsligt som varje höst.

Så njut nu av de små eller stora färgklickar som finns ute i naturen!

Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar