Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

måndag 22 juni 2015

Rosenrot heter den visst.
Den har länge varit ensam i sitt slag i den överfulla rabatten.
Jag har varje år hoppats på att den ska bli fler :).
Ett år tror jag faktiskt att det fanns två stammar men bara en av dem blommade.

Undrar vad den skulle må bättre av. Vad jag kunde göra för att den skulle växa till sig lite.

Jag är nog ingen överentusiastisk trädgårdsmästare. Jag hoppas att de blommor jag har ska överleva, mest av sig själva. Den här gillar jag nog väldigt, och själva blomklasen tycker jag har ändrat format från tidigare år. Väntar redan på nästa år :).

Och bilden är dålig förstås. En gammal skruttig telefon ger inte så fina bilder... men den kan vara bra ändå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar