Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 17 juni 2015

Hjärtat fullt av hästfunderingar har man väl när man stryker av en chokladsmetig kniv mot ett tefat och får till en så fin hästprofil :) utan att ens tänka på vad man gör!

Det var till att man åt en väldigt mumsig chokladkaka för en tid sedan, och när man skurit sin bit blev det naturligtvis choklad kvar på kniven, kladdkaka är kladdkaka ... och mumsig!

Men lite överdrivet är det väl nog att se hästar överallt! :)

Har en jobbig förkylning i kroppen som inte riktigt låter mig jobba för fullt... det och annat har gjort att jag inte jobbat med hästar på väldigt länge, känns det som, och nu är jag rejält hästsjuk.

Mätaren är på noll eller under, som jag brukar säga förr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar