Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 6 augusti 2013

Grått i kvällssol... Vackert! Har pratat med henne en hel del den senaste tiden. Hon verkar ha uppskattat det. Undrar om det skulle märkas om vi tog en träningstur också... Skulle hon lyssna bättre? Antagligen, om jag bara lyckas lyssna in henne tillräckligt...

Kom just hem från en kort stallstur. Hälsade på några av hästarna i hagen. Märkte att småknotten är väldigt besvärliga.

Har inte riktigt hunnit med själv, känns det som. Då när jag står och pratar med en häst, eller ryktar och "svampar av" en häst, så är jag närvarande till 100 %. Men däremellan tycks allt gröta ihop sig. Hoppas på några semesterdagar nästa vecka då jag ska verkligen hinna ifatt mig själv och kunna hitta var jag befinner mig på tidsaxeln :)...
Låter besynnerligt. Men jag känner mig besynnerlig också. Jag hör av mig på nytt när jag vet vad som felas mig, annat än att jag är "hästsjuk" :)!

Ridkurs på kommande alltså... och faktiskt också hästmassagekurs! ... kanske jag sa det ren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar