Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 7 augusti 2013

Minirosenknopp... Man anar inte vilken skönhet som är på väg att slå ut, en cerisefärgad miniros!
Men bladen är också väldigt fina! Märkte jag medan jag ännu väntade på att få se själva rosen. Nu har den två utslagna blommor och minst två knoppar på kommande.
Till huset kom ju två nya minirosor, verkligen minimini, nångång i början av juni. De blommade vackert i sina miniminikrukor. Men när de inte längre visade nya knoppar, och jag insåg att de hade alltför trångt, fick de flytta ut i en jättestor kruka med solrosor. Nu finns det knoppar på kommande, och de har nog vuxit till sig rejält. Borde bara hitta en riktigt bra plats för dem till vintern... Fåse om de klarar vår karga vinter här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar