Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 7 augusti 2013

Jag skrev om öppna trädgårdars dag för nån vecka sen. Att jag skulle kunna sätta upp en bildserie och på det sättet hålla öppet hus i min trädgård. Nu blev det inte så. Än, åtminstone. Och ni som googlar på öppna trädgårdars dag och hittar min blogg blir förstås besvikna. Det förstår jag. Jag tyckte inte jag hade tid nog att sätta energi på att presentera trädgården här. Jag behövde själv få vara ute, i trädgården, i stallet, andas luft.
Så hoppas ni förstår det här och inte blir alltför sura.

En som jag inte heller i år behövt bli besviken på är prins Gustavs öga (bilden). Jag sådde några, några kom upp, och nu har jag placerat ut burkarna lite här och där i blombänkarna så att de syns till köksfönstret. Lite himmelsblått här och där, mitt bland allt sensommargula-bruna. Jag gillar dem jättemycket!
Liten näva hade jag i bänken för ett par år sen. Ni ska få se hur den ser ut nu... bara jag får den att rymmas på bild :). Jag får nog snart grubbla på om jag låtit ett ogräs ta överhand med den bänken...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar