Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 15 november 2012

Hur ska man klippa en fjordingman? Här är ett par exempel :).
Men det sysslade jag inte med idag.
Det blev i stället träning på bar, lite frusen mark, i övrigt helt ok.
Jag märkte bara att jag fortfarande är så stel i kroppen. Har bara mig själv att skylla. Borde träna själv också, liksom hästen ska tränas och mjukas upp. Och så genast efter ridpasset återgår man till vardagssysslorna och glömmer bort all stretchning. Tokigt.
Men fjordingen jobbade och jag blev glad över kontakten. Visst fick jag kämpa på lite extra emellanåt, men det var nog inte så mycket hennes fel som det var min okoncentration att vissa saker inte lyckades så bra. Nöjda var vi väl båda två efteråt. Tror jag. Hoppas jag.
Mycket mer av den må-bra-varan skulle jag behöva! Är tacksam för all "ridterapi" jag får! :)
Ps. Bilden har varit med förr, men den får duga idag också :) Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar