Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 2 november 2012

Mitt hobbyrum har stor hästbrist just nu. Men när vädrets makter inte riktigt visar sin positiva sida... Och så blir det så fort mörkt på kvällarna!
Men inkommande veckoslut hoppas jag att det blir åtminstone någonslags hästdos. Absolut nödvändigt.

Mitt hobbyrum har inventerat julkortslagret inför julen och konstaterat att man nog kunde ta en terapidag och tota ihop lite ett och annat i julkortsväg, just för att det är så roligt att pyssla :).

Mitt hobbyrum tog faktiskt fram penseln också häromdagen. Och en sprillans ny målarburk. Och målade pappersbitar... låter det knäppt kanske... ok, målade ... blivande kort... låter det bättre? :) Mår bra av att hålla i penseln. Sen tyckte jag att jag hade orsak att prata-i-telefon-klottra med svart tusch, och det mådde jag också bra av :). Roligt att rita krumelurer och se vad det blir till...

Nu blir det i alla fall mat och lite benvärmarstickning, kanske. Antingen de fina stickorna och de lila nyanserna Novita Wool, eller de grova bambustickorna och Novita Karuselli. Man har ju flera sorter på gång... vilket inte är något att skryta med ... Och Novita gör jag inte gratisreklam för men nämner det ändå. Roligt med garn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar