Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 23 maj 2012

Saknas det hästbilder, och framför allt fjordingbilder här? Jag har tänkt bunkra upp med lite nya bilder i kameran så fort jag får tid till det. Har nog varit vid stallet då och då, och en ridtur på bana blev det också mitt i allt i söndags! Njöt mer än på länge av kontakten och försökte verkligen slappna av, lyssna in, inte försöka alltför mycket på en gång. Verkligen basic, hitta muskler, be dem slappna av, hitta felaktigheter, rätta till dem, lyssna på kroppen vad som går/inte går...
När jag blir stor ska jag lära mig rida och förstå hästen och göra allt rätt!... när jag blir stor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar