Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 15 maj 2012

Petronellascreo.blogspot.com skrev så här i sin blogg, och jag tyckte det var så vackert och beskrev nåt jag kände igen, så jag dristar mig att citera:

torsdagen den 2:e juni 2011

Terapi på rim

Ibland vill man bara virka utan mål
bara virka med en jätteliten nål.
Virkad i tunnaste garn ifrån mormors skrin
blev till slut lilla rosen så fin, så fin.
Nu återstår frågan; till vad då?
Tja, kanske bara att titta på.
Allt här i världen måste inte ha ett syfte eller mening.
Virknål och tråd i en skön förening
blev en ros och terapi utan like.
Orkar nu vandra en dag till i Guds sköna rike.
 Både text och bild alltså från petronellascreo.blogspot.com!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar