Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 23 november 2011

Hur det har gått med plankan? Ja, hur gick det?
Igår glömde jag. Helt. :)
Idag blev det lite mer än 2 minuter.
Men jag har problem med knäna... de låser sig så otrevligt så jag helst vill avbryta...

Men den här övningen tror jag kommer att märkas nästa gång jag tar ett ridpass vid stallet.
Nu är det bara alltför mycket annat som står ivägen i mitt huvud när jag ska boka in ett stallsbesök. Men det börjar bli kris. Hästmätaren står på noll. Och det räcker nog inte med en liten frustning för att visaren ens ska börja röra på sig. Bör åtgärdas :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar