Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 21 augusti 2011

På tal om emaljämbar. Kattungen har hittat en favoritlekplats, och ibland är han inte ensam där uppe ovanpå lobeliorna och en före detta pensé. Så ingen behöver längre fråga mig varför mina sommarblommor ser så tillplattade ut. Men ibland är de vackra ändå.

Lika är det med vissa blomrabatter. Roligt för fyrfotingarna att smyga bland dagliljor och bergenior och andra högresta blomblad. Resultatet blir ibland rätt förödande när två "tigrar" drabbar samman i en liten lekfull fight mitt framför min skyddsling Crimson Pirate eller nån kattfot (växten alltså) eller sköldpaddsörten som jag hoppas få se blomma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar