Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 23 augusti 2012

Svampskogsfärger mitt på gräsmattan, märkte jag! Mitt i stenpartiet. Gråvitt som den härliga "bulliga" mossa som fanns i massor i min barndoms svampskog, och de där härliga ljusgröna, gula, rödskiftande färgerna som finns i de växter som fanns där mellan pepparriskorna och sandsopparna! Like it!


Och kanske surjordsgömslena i en av de "öppna trädgårdarna" inspirerade mig att fotografera lite mystiska skrymslen, även om det också är i stenpartiet, mitt ute på gräsmattan. Den våta sommaren har skapat sin egen hemliga trädgård i fågelbadet...

Jag gillar höst, kan inte säga annat.

Sen blir det ju inte sämre av att jag fick en liten träningsstund på ridplanen igår kväll! Med en av de äldsta fjordingdamerna. Kände mig lugn och trygg, samtidigt som jag märkte hennes vilja att göra nåt extra. Hon var på bra humör, även om höstrusket säkert känns i hennes märg och ben också...? Vi kom överens. Det gillar jag starkt.

Och vem ska jag rida på den kommande ridkursen då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar