Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 4 juli 2010

Äntligen fick vi oss en ridtur på två av dessa fjordingar!
Min dotter red visst på den tredje ryggen från kameran, och jag på den som är nästlängs bort :). Hängde ni med?
Det var en nygammal bekantskap för mig. Jag fick gå tillbaka 10 - 12 år för att minnas hur den här fjordingdamen skulle hanteras. Nu har jag ju bekantat mig med akademisk ridkonst sen dess och fått en annan syn på mycket... så det var väldigt intressant! Det jag mindes stämde nog till en del, men samtidigt reagerade hon annorlunda på mina annorlunda hjälper. Men hon lyssnade, lydde, frågade, funderade... väldigt roligt! Vi fortsätter en annan gång!
Vädret var perfekt, soligt och varmt, rejäl vind som höll de små odjuren borta för tillfället. Kunde knappast ha blivit bättre... nåja, kanske en terrängtur på mjuka skogsvägar då, :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar