Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 25 juli 2010

Det blev höstkänsla i luften mitt i allt. Men det är nog bara tillfälligt. Menar jag.
En vän sa, att när jordgubbarna plockas ur landet första gången så vet man att sommaren vänder mot höst. Det stämmer förstås. Samtidigt finns det mycket kvar än av sommaren, sensommaren, andra bär...
Bärglassen på bilden var trevlig, god, frisk. Lite av varje. Hjortron, blåbär, jordgubbar, smultron, kråkbär (jag får nog plocka lite i år också!)...
Sen är det en annan sak att sensommarvärmen kanske inte räcker till för att vissa blommor ska hinna visa sin prakt... eftersom nätterna blir så kyliga. Förrgårnatt var ganska nära... kall. Klockan tolv var det bara +7 grader, och då hade den kallaste delen av natten bara börjat än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar