Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 8 december 2013

På tal om hästmassage :). Här är en karikatyrbild på när jag masserar en  häst och i min tur får massage av en katt (eller var det så att han ville ha mat?), en kanin hoppar på en studsmatta som ett möss gömmer sig under och så var det en annan katt som såg lite sur ut så jag undrar om jag eventuellt trampade på hans tass?

Hästen verkar åtminstone njuta, och jag också :)!

Illustratör är familjens andra hästfantast, modell yngre. Och jag gillar starkt känslan i bilden! Jag sa hon skulle rita mig när jag masserar en häst, det andra hittade hon på själv. Allt var bara ett trevligt tidsfördriv en lördagskväll. Mitthobbyrum fick en fin illustration!

1 kommentar:

  1. Väldigt väldigt fin illustratör!! :):) Det är du på pricken!!

    Lotten

    SvaraRadera