Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 5 december 2013

Bättre en fjording på handen än tio i hagen?
Nää, det stämmer nog inte. Men bättre en fjording vid handen än tio utom räckhåll...

Har hästbrist igen. Känns som om det var femton år sen senast jag satt på en hästrygg... Det brukar ofta bli så den här tiden på året. Föret är inte gynnsamt alls och kvällarna blir mörka innan man hinner lyfta matkassarna ur bilen... Och så är det annat stök och sånt man tycker man måste, eller borde... eller helt enkelt också vill göra... Hoppas i alla fall på en bra vinter när det gäller ridföret utomhus! Utan ridtur i alltför många dagar försmäktar vi på denna ööööö... :). 

Måste minnas stretcha mina händer/armar/fingrar efter allt stickande och tangentbordsjobb så jag klarar av att hantera en manklippningssax vid behov :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar