Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

måndag 10 december 2012

Hästbrist i mitthobbyrum, helt klart! Och ändå var jag och hälsade på den här killen för någon timme sen. Charmig, lite busig var han, lite osäker var jag hur jag skulle bete mig för att kontakten skulle bli rätt, respekten borde finnas där, ges plats att utvecklas åt rätt håll. Det där är nåt jag inte alls vet, och det jag vet kan jag inte använda rätt. Borde gå unghästhanteringskurs. Någon som ordnar det därute? :)

Men lite mys i alla fall, i kylan, med de tjocka nallepälsarna. Inte helt illa. Fast nog hade det varit trevligt med en promenad, eller en tur på plan... Men nu är det julgardiner som ska hanteras, inte unghästar eller dressyrpass...

(Och jo, alldeles riktigt, bilden är gammal. Borde ta en bildredigeringsdag vid datorn, där finns nog material...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar