Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 9 december 2012

Det bidde ingenting? Så blev det i sagan om mäster skräddare...
Jag tror inte det blir strumpor av det fina ullgarnet... men kanske torgvantar att ha innanför vanliga handskar?
Vem vet hur bra det kan vara... en idé är en idé, tills den visar sig vara nåt annat :).

Jag råkade nämligen dra den halvfärdiga tubsockan över handen för att känna hur stickigt garnet känns, och då stack bara tummen och fingrarna upp och då fick jag torgvants-tanken... eller tanken på torgtants-vanten :).

Värst vilken humor jag har, bäst att sluta och i stället ta en tur i snödrivan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar