Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 1 december 2011

Här saknas hästar, hästhistorier, fjordingbilder och annat som gör en på gott humör.
Jag vet. Det har varit lite för mycket annat nu. Lite julgardinsupphängning och adventskalenderfix (ett adventskalenderhus gjort av tändsticksaskar, där lådorna ska fyllas med delar av en julhistoria, som ännu inte är skriven mer än till en femtedel) och så lite julkrubbeframplock med tillhörande juldukar o dyl. Sånt måste också få ta sin tid. Annars är det inte roligt.
Men när julkrubban är på plats ska jag nog hälsa på hästarna också och hoppeligen ta en liten träningsrunda så jag inte glömmer vad jag så stort har planerat i dressyrväg i fantasin under bilresorna till och från jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar