Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 14 oktober 2010

Det pratas om att man rider på vågen, drar nytta av en annans framgångar... Här kunde man dra nytta av fleras framgångar, rena bergochdalbanan! Främst i raden är ju lillkillen med sin busfrisyr...
Jag och dottern var en sväng till hagen en nästan solig hösteftermiddag och fjordingarna trodde att de skulle få nåt gott att snaska på, eller hoppades åtminstone, så de rusade fram till oss, men konstaterade snart att det inte bidde nåt, så då vände de demonstrativt svansarna mot oss och traskade tillbaka till de hörester de lämnat för en stund.
Det börjar bli knapert med bete, måste ju kännas surt för dem också, då det så länge funnits så mycket gott i markerna.
Märkte för en stund sen att det blir annan mat åt Stampe också... Man får börja knapra av höskörden. Men jag tog en liten promenad runt huset i snöslasket och blev glad över att jag inte rensat blombänkarna runt huset på väldigt länge: dit hade inte snöslasket nått än, och där fanns fina maskrosplantor att dra opp åt Stampe. Om han nu vågar sig ut ur sitt trähus för att äta i den här höststormen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar