Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

måndag 21 september 2020

För en gångs skull i tid...

... (med lykta i fönstret inför höstmörkret, alltså) bara för att jag hade en semesterdag, tog pallen ut i farstun och började reda ut elkabel.

Och så gav jag mig inte, det var ju ändå inget trevligt uteväder...

Så det blev en lykta av gammal "loppisfyndad" vas och mjuka eltrådar från en gammal ljusslinga som inte längre fungerade. Återanvändning på många plan. (Utförligare beskrivning på projektets genomförande i föregående inlägg :) om nån är intresserad.)

Men nu när jag ser på bilden inser jag ju att det är något av en loop i det här. Det finns ju en ny ljusslinga inuti... Hmmm... Man håller sig själv med arbete...

Okej, jag lovade sätta upp en bild på lyktan, så nu är det gjort. Fritt fram att kopiera idén :). 

Önskar er en trevlig fortsättning på dagen/veckan/månaden/året... :).

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar