Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

måndag 27 februari 2017

Favoritfärgerna avslöjas i syhörnan...

... märkte jag när jag kollade den här gamla bilden.
Jeansblått, blågrått, grått och så stänk av chokladbrunt mot det jeansblåa.
Visst har jag andra favoriter också, men de här ska absolut finnas med ifall man blir i sytagen.

Morgonens minus 22 grader har bytts ut mot minus 4. Vitt och vackert.
Men de har lovat regn tills i morgon, så jag tror jag stänger butiken här och tar med mig lite nytt vatten åt kaninen som bor där ute i sin inhägnad... kanske han vill ha en morotsbit också, och så kan jag ta en tur bort till skogsbrynet och bryta några kvistar för honom att skava sina tänder på.

Ha det gott! Och kör försiktigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar