Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 28 februari 2017

Billigt garn att prenumerera på...

... eller inte.
Men den där bloggen billigt-garn.net som jag nämnde för nåt inlägg sedan, kan man prenumerera på. Eller avprenumerera sen om man tröttnar på garntipsen ett par gånger i månaden.

Jag ska se om jag tröttnar, men det fanns så mycket roligt och intressant där så jag måste nog kolla in sidan lite närmare.

Bara man sen skulle ha lika mycket tid till att sticka nåt själv...
Hmm, kanske jag kan hitta nåt ställe att prenumerera på extra tid... eller nåt liknande.

Men en hjärtlig hälsning kommer i alla fall här :)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar