Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 28 oktober 2016

Hej igen...
                                                ...
                                               om                                      vi
                                           fortsätter                              på det
                                         ämne som                          avhandlades
                                        senast, så är                      det faktiskt lite
                                        kul att testa vad               som går att göra
                                       med en massa bokstäver som placeras på ett
                                    lite annorlunda sätt än man är van med. Som jag
                                  skrev i förra inlägget finns det ett litet men med att
                                skriva så här: det blir aningen svårt att få en flytande
                              text. Den blir jobbig för ögat. Men om man bortser från
                            det så är ju det      I      här också ett sätt    I       att, ja inte
                           kalligrefera då,       I      men bokstavera      I       kanske :).
                          Skämt åsido, det heter kanske nåt fint tom. Jag måste googla
                        på det här om jag hittar nån liknande. Inte för att det spelar nån
                         roll, egentligen, om det inte      O       finns från förr kan jag      
                            själv uppfinna en fin term som   beskriver språket, eller
                              vad man ska säga. Men måste   medge att det tar lite       
                                   för lång stund att göra en      figur. Det borde       
                                       gå snabbare, tycker jag.     Men övning
                                          ger förstås färdighet, så det är bara
                                               att fortsätta så blir man säkert
                                          rätt snabbt skickligare på det här också.

Nu inser jag plötsligt att olika webläsare kan eventuellt ge helt olika resultat av det här jag försökt mig på nu... så några av er kanske inte ser alls nån katt, eller kanske ingen alls ser nån katt, men nu vet ni iaf att det var det jag försökte mig på :). Jag tror jag ska hålla mig till sticksömmen och virknålen, de är inte olika för olika webläsare tror jag...
                                                            Ha det gott! :)

1 kommentar:

  1. Jag såg nog katten här på din sida, annars brukar det vara lite si och så med att se katten, så det händer att vi snubblar över varandra ibland, eller krockar.

    Skulle ju vara kul om man kunde läsa ett öra i taget också och det kanske skulle säga något helt annat....?

    Sticksömmarna brukar ju också bli lite som de blir, åtminstone mina. :)

    SvaraRadera