Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 25 juli 2020

En kattnos i mitt armveck...

... har det faktiskt blivit mycket av sen jag senast skrev här, och det var inte igår! Oj, det var ett kvarts år sen, ju! Och så har programmet ändrat sen senast så få se nu om jag alls klarar av att fixa det här... 

Det har varit, och är, coronatider, vilket innebär mycket konstigt överallt, men också för många en hel del bara vanligt kneg, hemma eller borta eller bådadera.
Jag har saknat skrivandet.
Det är ju inte så enkelt att "skriva av sig" på instagram, där är det nog mer bilderna som får tala. Och videor.
Ren text behöver jag får skapa... Ren och ren... men text i alla fall.

Bilden är väl rätt lämplig i dessa tider.
Nysa i armvecket...
Har nog blivit renligare sen i februari. Såtillvida att man inte slickar på fingret när man ska bläddra i papper på jobbet. Eller när man ska öppna de där tunna plastpåsarna i butiken som man kan plocka ner frukt och nypotatis i. Men de är nog knepiga ibland. Där prövas tålamodet. Även om det funnits tips hur man ska öppna dem lätt, så finns det ju så många olika versioner av dem. Tunnare, tjockare, svårare, lättare - att öppna alltså. Nåja, en  bagatell i sammanhanget.

Nu ska jag sluta för denna gång, tänkte bara försöka få en nystart, om det lyckas.
Ha det gott, hur som helst! Och tänk på hygienen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar