Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 25 december 2015

God Jul på er där i sänghörnet!!
Har ni orkat upp efter julaftonens sena klappöppning, julgodisfrossande och julfilmer...?

... eller har ni varit uppe med katten? :)

Vi hörs när jag hittat ut ur julpapperspåsen med glitterbanden och alla idéer om DIY och sånt...

2 kommentarer:

  1. Att man kan vara söt...
    Ibland är jag nog också uppe före katten. Men du har en märklig fördröjning eller datering på dina inlägg, då du har gårdagens datum fast det är upplagt idag? Man kan ju fundera på vad är tid, katterna har nog sin egen tidsuppfattning tror jag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fördröjningen vet jag inte vad den beror på, kanske vi kan skylla på portalen? :) Enligt vad jag kollade var nog tidsinställningen helt ok, även om den var på Beirut, men de lär ha samma tidszon som vi... Äh, sak samma. Katten är söt, det är huvudsaken här :)!

      Radera