Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 7 juli 2015

Julegranen vår, den är så fin i år, den glänser utav vattendroppar...

Humlen har granform i år, mer än tidigare. Förr hade jag ju tre käppar hopbundna upptill så det såg ut lite som en tipi. Men käpparna ruttnade bort och nu är det bara en mittkäpp kvar. Fåse hur den står emot när höststormarna börjar ruska lövverket...

Trädet som finns bakom har jag ingen aning om vad det är. När jag fick ett äppelträd för sisådär fjorton år sen så fanns det en extra "planta" vid sidan om som inte såg riktig likadan ut. När äppelträdet hade börjat visa sig fast bosatt på sin plats, så vågade jag ta bort den lilla plantan. Det ser ut som ett äppelträd, kan också vara plommon, men vad jag vet har det inte blommat än... Fåse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar