Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 12 mars 2016

Det var lite mattor på skare i dag.
Perfekt väder för lite tyngre mattor till och med.
Det var stora julmattan (stor rektangulär klassiskt orientalisk modell) som fick sig flera smällar med finsidan mot skaren, så att de sista julgransbarren skulle ramla ur :).
Jag tror nästan att mattan njöt.
Skaren höll inte riktigt mig men det spelar ingen roll när det är så pass lite snö i alla fall.

Sen med anledning av strumpbyxprojektet jag har berättat om, så märkte jag idag i matbutiken att jag börjar se på vilka intressanta färger de har på strumpbyxor i hyllorna. Alltså redan vid inköpstillfället börjar man tänka på andrahandsvärdet :)! Jag köpte inget... de hade bara vanliga färger :D!

2 kommentarer:

  1. Jag hade också planer (åtminstone en liten, liten stund) att ta ut en matta i snön, men termometern hade redan stigit till plusgrader, så jag slapp. :)

    Det är bra att ha fått upp ögonen för nyanserna i livet - eller strumpbyxorna...? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror nog det var på plus här också, men skaren hade såpass kompakt yta så jag var inte orolig :). Det blev bara lite fula fläckar över skaren där jag hade smällt mattorna... stora bruna... jag hade nog inte trott att de var så smutsiga... :).

      Radera