Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 29 augusti 2015

Porslinstallrik på en pizzeria fick mig att tänka på porslinsmålning... Och ja, kursen är ju först efter jul, om den blir av, så jag har ju tid på mig att samla inspiration och idéer.

Tänkte att de där bågarna på tallrikskanten egentligen kunde broderas ut hur som helst och i vilka färger som helst. Bilden ändrade jag till svartvit, eftersom jag inte tyckte om att se röd tomatröra utkletad på fint vitt porslin...

På tal om pizza, så har jag sett att jag haft besök från Italien här på bloggen :). Roligt! Jag kollar ju också då och då in en väldigt trevlig italiensk-svensk hästblogg, vilket jag ju skrivit om tidigare. Har försökt kommentera på den, men blir inte klok på hur man ska "verifiera" sig så nu skriver jag en hälsning här: Vill man läsa hästfunderingar så har jag börjat samla dem på en annan blogg :).
Den trevliga italienska bloggen har nämligen en rätt trevlig lista på andra hästbloggar också, så om man vill hitta nån ny blogg att läsa så ta en titt där! :)

Nu slut med datorn för denna stund, och fram med dammsugaren i mitthobbyrum! Sen stallsbesök!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar