Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 27 november 2014

Hemgjord fil och mysli/flingor, eller förmiddagsmellanmål för en sjukledig.

Det är det dags för just nu. Filen för frakturen och för att det är fräscht och magen säger tack, tack. Myslin för att det är gott och kanske eventuellt lite nyttigt, trots alla sötningsmedel som finns med. Och pausen är inte heller ohälsosam.

Filbunken brukar jag ofta dela med katterna. Eftersom det ryms ganska mycket fil i den, och katterna är så snåla på fil, så får de ta hand om det översta lagret fil som jag rör ihop så den blir jämn. På så sätt får jag rum med mer mysli på filen också :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar