Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 4 mars 2014

Två dagar i rad pratat med fjordingar. Trivdes!

Den här herremannen tyckte han hade bättre koll på både grimskaft, spö och handskar än vad jag hade. Så han försökte ta sakerna i sin egen mun :).
Han har barnasinnet kvar, verkar det som...

En annan fjording fick lite motion från marken, med volter och böjningar och små tempoväxlingar. Jag tyckte det passade bättre än med mig på ryggen eftersom underlaget var fruset och ställvis ojämnt. Men oj, vad jag njöt av stunden i alla fall! Och så fick vi ju motion båda två!

Ryktningen gav vårkänslor i form av massor av päls på kläder, i näsa och mun och runt fötterna :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar