Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 13 februari 2014


 
Något i hästväg... (bilden från google).
Äntligen, kan jag verkligen säga...
Rätt så länge sen sist jag pratade med "min vita springare" nu. Det har skjutits upp gång på gång. Men nu är det inbokat på måndagkväll.
Ja, alltså, jag har inte bokat in träff med honom, men jag antar han står i sin box som vanligt och tittar nyfiket på vem som pratar med honom... och då ska jag kolla om han behöver några extra rykttag för att få bort de hårtussar som börjar lossna av hans härliga silkeslena vinterpäls... de mindre hästtjejerna är inte lika envisa som jag att putsa med piggborsten.

Men, nej, det var inte heller det jag tänkte på i första hand när jag pratade om något i hästväg.
Jag har lyckats boka in mig på en hästkurs, en hästviskarkurs, kunde man nästan säga...
Fåse vad jag tycker om den då. Har länge tänkt mig nåt dylikt, men aldrig kommit till skott, så att säga.
Det är nästan en månad tills. Så jag hinner fundera på saken, så att säga :).

Men något i hästväg behövs verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar