Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 1 juli 2017

Öppna trädgårdars dag 2017

... ordnas det lite här och var och också här i bloggen!

Jag har satt till en ny sidrubrik i högra kanten av bloggsidan, under "annat intressant.
Här! (klick) finns den också om man vill titta.

Men allra först en liten varning: bilderna är snabbt tagna med dålig telefonkamera och ingen extra planering har förekommit. Jag har gått runt huset och kollat in mina favoriter just nu, vad som kunde visas, och skärpan är säkert uruslig men det är känslan och det lilla som räknas... Det skulle finnas mycket mer smått och gulligt, som kanske bara jag gillar, men om jag fotar och skriver mer så hinner jag inte njuta av det själv så. Då är valet lätt :). Hoppas ni får en liten inblick i alla fall i hur jag tänker och vad jag tycker om i en trädgård.

Jag har flera år tidigare tänkt att det skulle vara roligt att presentera lite av trädgården, en helt vanlig, enkel, nästan inte alls skött, men omtyckt trädgård.
Speciellt ett favorithörn av den.

Idag har jag gått runt med telefonen och fotat. Så det är färskt material. Så när som på ett par foton som jag visar för att ni ska veta vad jag sått :)...

Hoppas ni gillar rundvandringen!
Kanske jag gör en ny öppen-trädgård-rundvandring nästa år!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar