Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 4 juli 2017

Fiskargarn i härva...

 

 
... det finns kanske inte nåt bättre terapiarbete för ca en kvart än att göra ett fint ljusblått nystan av det här?!!
Och när jag drar till med "kvart" så är jag medveten om att det mycket väl kan bli en timme till...
Det beror på hur mycket rådd som tillkommit när jag slängde härvan i tvättmaskinen.
Den ser rätt bra ut (jo, jag vet att det är dålig skärpa, men det är ju inte fotokvaliteten som är poängen här...) men när man kommer så långt att man ska börja få ett knutlöst nystan av det kan det hända att man har nåt helt annat framför mot slutet, en enda ... härva av garn... råddig härva alltså.

Men jo, jag gläds över det här, att ha det framför mig, nån stund när jag är riktigt sur och tvär och elak, eller kanske nån helt annan stund...

Terapitimme för 30 cent på loppis, inte illa alls... :)!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar