Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 8 maj 2016

Hökögon... tack för det! :)
Via en bekants länk på facebook kom jag till ett test som många tydligen inte hade klarat, enligt reklamtexten... antagligen ett sätt att locka till att testa själv...

Det var olika bilder och synvillor med färglek och formlek som skulle testa hur skarp blick man har. Vissa saker var verkligen kluriga, andra var klassiska, som man visste om från tidigare. Jag trodde nog inte att jag svarade rätt på allt, men...

... som bilden visar, klarade jag hela testet, med ett öga! :)
Nåja, jag vet inte hur jag ska tolka resultatet, eller hur allvarligt jag ska ta det, men en liten trevlig tröst i alla fall för mig, med mina suddiga ögon och mitt förvrängda enögeperspektiv :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar