Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 6 november 2019

Tre klassiska ränder... :)...


... blev det på den här reklamväskan i filt som jag fyndade på ett lokalt loppis och som jag pimpade på mitt eget besynnerliga sätt.
Så här såg ju alltså väskan ut (reklamlogon har jag vänt bort från kameran ;)...och på den färdiga väskan så virkade jag en halv bastgarnsblomma till att dölja logon, inget fel på den, men vill ju inte att det ska vara en reklamväska mera, juh...).

Det var ju det här "nätverket" som nu plötsligt fått en ny plats. Inte som tröja, inte som tubhalsduk... 
... utan som utsmyckning (alldeles för fint ord för ett så många gånger tvättat och delvis ihoptovat handarbete.

Vi får se om jag använder väskan. Och till vad i så fall. Den är inte alls i min stil. Men vem vet...

Hur som helst har det åter varit en hälsosam terapi som inte kostat nåt annat än arbetet och tiden då jag funderat och planerat.

Hoppas era intressanta funderingar och planer ger goda resultat, antingen i påtagliga saker och föremål eller så i fantastiska kreationer i huvudet eller på papper... man behöver inte förverkliga allt man planerar, det kan ju vara bra ändå :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar