Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 21 maj 2019

Jag kom att tänka på en sandstrand med...

... långgrunt vatten, där man kan gå länge på den vågiga bottnen innan man ens når till ett vattendjup över knäna... men den här stranden är nog betydligt högre upp... himmelens strand?


Jag kom hem från jobbet idag och behövde kolla till vänster om det kommer nån bil från "stadshållet", de brukar kunna ha hög fart där, och samtidigt såg jag himlen.
Men jag kunde ju inte ta en närmare titt på den utan att stanna bilen och "låtsas ta ett samtal på telefonen" eller nåt liknande, en ursäkt för att sätta på blinkers och stanna vid vägkanten...

Nej, det var ingen rusningstrafik. Det existerar inget sånt på den här vägen.
Men ändå känns det konstigt att bara stanna för att titta på naturen :).

Fint hursomhelst.
Värt att se på. Låta ögonen rikta in sig på lite längre avstånd och inte bara på skärmar...
Både bokstavligt och bildligt...
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar