Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 20 april 2019

Vildspireans vackra färger önskar glad påsk!

... och det gör jag också :).
Våren är här med besked och i stället för att plocka in kvistar...

... så fick fjädrarna flytta ut i spireabusken. Familjens yngsta hade den utmärkta idén. Och så slipper man dammet från fjädrarna och fjunen där inne. Riktigt fint i trädgården :)!

(Det är sen en annan sak att hon sa: vi brukar ju fördela jobbet med julgranen så att jag pyntar och du plockar bort. Så nu hamnar jag att plocka bort fjädrarna då, vilket jag ju inte ser fram emot, men det är ju en helt annan sak. Måste bara försöka få bort dem nån torr dag, när de inte är plaskblöta av nåt vårregn... ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar