Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 8 april 2018

Trädgårdsarbetet startat! :)

... för idag har jag i varmaste solskenet plockat bort torra kvistar som blåst ner från de stora gamla björkarna på gården.

Jag fick genomblöta handskar eftersom kvistarna, som bilden visar, hade med solvärmens hjälp sjunkit djupt ner i snön. Ibland var det svårt att se själva kvistarna men formen som de lämnat efter sig i snön avslöjade att det fanns en kvist där...

Det var inte så många kvistar jag hittade idag.
Men i morgon syns kanske fler, när snön sjunkit undan lite till.
Jag gick ju trots allt i snö upp till knäna på vissa ställen...:).

Det är vår hur som helst :).

Ha en bra fortsättning på våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar