Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 11 februari 2018

choklad och sött med gnistrande ögon

... jag vill ha choklad!!! :)

Den här filuren ser rätt söt ut. Åtminstone sötare än det förra inläggets bild ;).
Måste ju lägga in nåt snällare och finare, då jag tyckte den förra bilden grimaserade så fult.

Den här föreställer jag mig åker slalom utför en gnistrande sluttning uppe i fjällvärlden. En självsäker typ som inte grubblar på om han ska hållas på skidorna...

Hur som helst.
Jag är chokladsnål.
Inte på såna här godisar.
Det ska vara mycket choklad. Bara choklad. Inga konstigheter.

Nå, nu är det sagt.
Vet att familjens yngsta har massor av julchoklad i sitt rum...
Själv har jag också två "chocolate bars" i min handväska... inför morgondagens arbetspass på kontoret... där behöver jag dem...

Livet kretsar kring choklad... och hästar... och...

Nä, nu ska jag sysselsätta mig med lite målinriktad virksamhet... :)

Ha en bra start på veckan, det värmde så otroligt idag de några minuter som solen sken, hästens sida var riktig varm av solskenet, det är vår!!!

2 kommentarer:

  1. Kanske en sån här (om det nu funkar att lägga in en länk). https://www.google.com/doodles/series/snowgames?id=71389804

    SvaraRadera