Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 28 oktober 2017

Och därmed basta...

... alltså bastgarn och bomullsgarn tillsammans.
Det blir stadigare så.
Bastgarnet var ett billigt reafynd, har inte använt en femtedel än av garnet.
Men den här väskan har blivit alltmer fylld av garn sen den blev till.
Fyndgarn. Loppisgarn. Och ett och annat påbörjat projekt.
För att inga nyfikna blickar sak få reda på vad jag gömmer i mina galler-väskor har jag en stadig reklamväska i svart "non-woven" som foder.

Resten av bastgarnet, en stor del av det mossgrönt, hade jag tänkt till en sommarhatt med vitt brätte, men vet inte om det blir av... Är ju ingen hattmänska egentligen, men det skulle onekligen vara kul med en egendesignad trädgårdshatt / solhatt nästa sommar...

Bastgarnet har nog legat till sig tillräckligt länge nu, några år, vågar inte spekulera i hur många... minns att garnbutiken har flyttat ett par gånger sen jag köpte garnet... :)...

Ha ett skönt veckoslut, hörni, hoppas ni hinner göra en hel del sånt som ni mår bra av!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar