Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 7 september 2017

Knitted sweater inspired by an early morning...

 
... eller nåt i den stilen.
Bara att ta fotot med (eller i detta fall, telefonen) och gå till närmsta garnaffär och plocka fram rätt färger i ett favoritgarn... tunt eller tjockt, hur man vill ha det...
Och sen är det bara att sätta sig till ro med bra belysning och sticka, sticka, sticka...
 
Jag har tidigare, för nåt år sedan, haft den här bilden... och fantiserat...


... men det blev ju inte förverkligat, men tanken är intressant.
 
Nu skulle jag ju inte få den klar förrän tidigast till våren, om två år, eller nåt i den stilen.
Men jag gillar att fantisera, planera, fundera, och tro stort, tills jag märker att det inte bidde nåt...
 
Hoppas ni hittar ert favorithandarbete i höst.
Som man tar fram när det spöregnar ute och man ändå inte kommer sig för att göra nåt annat.
 
Ha det gott! Sticka lugnt! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar