Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 8 december 2016

En ny skönhet i fönstret.
Orkidén har mindre blommor och smalare blad än "vanliga" orkidéer, och det är så spännande att se om den fortsätter att trivas här i fönstret med de andra orkidéerna.
Den har ju varit här ett år nu, ungefär, bara överlevt, så jag blev så förvånad när jag såg något annat än luftrötter titta fram bland bladen.
Sen trodde jag den var vit...

Söt och vacker.
Som Saintpaulian som syns i bakgrunden, som också mitt i allt ville vara med så här i självständighetstider och fira lite smått...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar