Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 8 november 2016

Bläddrade i en internationellt känd modetidning och hittade den här härliga tröjmodellen... eller så var det en dimmig morgon när jag körde till arbetet och bara måste stanna och fota de mjuka och härliga färgerna... välj själv vilket ni tror på :).

Vad skulle de månne säga i en handarbetsaffär om man kom in med den här bilden och sa, jag ska ha garn till den här tröjan, har ni färgerna?

Jag bjuder på idén gratis :).
Kanske dethär är ett vanligt sätt att hitta sin egen tröja.
En unik som ingen annan har...

Ett problem kvarstår: att få den färdig medan idén är färsk så man tycker det är en bra idé...
Jag har ju fortfarande den där sommartröjan som blev fem före färdig på sensommaren men så kom det en massa annat emellan...

Tanken är i alla fall inspirerande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar