Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

måndag 4 april 2016

Det är viktigt att se bra ut!
Det märker man om inte annars så när man surfar runt på nätet, eller tar en koll i matbutikens tidningshylla. (Borde jag sätta in en ironisk emoij här kanske, för att undvika missförstånd...)

Men det är speciellt viktigt att se bra ut, när man sitter i bilen!
Märkte jag när besiktningsmannen påpekat att jag bör köpa nytt torkarblad och jag äntligen fick det gjort.
Vilken skillnad!!
Jag köpte bara chaufförssidans torkarblad.
Det andra är av någon anledning alltid bättre, det blir inte lika ofta putsat och bråkat med.

Vad har det här med mitthobbyrum att göra?
Jo, jag tar mig till och från stallet med bil. Ridning är min hobby.
Jag tar mig till och från stadens affärer med bil, där jag köper vitt porslin att måla, garn att handarbeta, målfärg att leka med, och så vidare.

Viktigt att se bra ut, alltså!

2 kommentarer:

  1. Hittade just denna http://www.halge.se/strippar/halge-stripp-2016-04-05/ via fb. (Vet ju inte hur man får den till en länk, men det går ju att copy och pasta (är gott) om du vill.) Så alltså frågan är då vad det är att se bra ut....? Precis som Martin Luther: "vad är det".

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den seriestrippen var ju inte så positiv förstås. Mycket trevligare att se ut genom fönstret, se bra ut på det sättet :).

      Radera