Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 10 januari 2016

Nä, det bidde ingenting av den idén. :) Den är testad, skulle väl inte ha funkat så bra... Alltså:
... jag hade stickat en hel del, ungefär halva nystanet (ett litet från början) då jag märkte att halsringning blev för snäv för snabbt, så jag måste riva upp det hela. Och eftersom jag varit tveksam till den här idén från första början, så föll det sista av inspirationen i takt med att jag rev upp det stickade. Jag ska fundera på en annan lösning. Tror jag. Eller så åker hela allting tillbaka till missionsstugan. Nån annan får betala för den då.

Jag har testat. Vad ska jag ta i händerna nu?
Inga problem. Jag har faktiskt den där vår-sommar-tröjan som jag började på i somras... den kunde ju bli klar lagom till första dagen med + 15 grader? Eller?

Än så länge är det -20 grader så man kunde stoppa strumpor eller sticka varma mössor... i väntan på sommaren. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar